Da er dag blitt til kveld, dagene går jo så fort.

 

 

 

 

I dag så har tiden gått fort, på morgenen i dag så var jeg og handlet for uka.  Så bidro jeg men litt til spleisen til Vivian så vi kan hjelpe henne så hun kan slås mot kommunen ikke hun men advokaten, spleisen finner dere her: https://spleis.no/192509 .

 

Så var det å gå på tur å fytti så kaldt det var har hørt at de ti første kuldegradene er kaldest, å det stemmer veldig for vi er jo ikke vant til kulden man må jo venne seg til den.

 

Så ringte venninnen min for hun trengte noe i butikken, hun var også veldig selskapssyk og det var faktisk jeg også. Så det ble en skravle stund over en kopp kaffe og en røyk, og jeg går i butikken for henne med glede for da er en til nytte en stakket stund sånn er det bare.

 

 

Nå sitter jeg og glor på tv før jeg skal finne senga her i gården, håper ikke det kommer altfor mye snø til natten men det er jo godt at snøen kommer for da veit jeg at vinteren kommer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg