Da er alle julegavene ute av verden, er ferdig gjort det enkelt.

 

 

 

Ja årets julegaver er ferdig nå er det bare å få levert dem til mine to godgutter, de får begge to penger så de kan kjøpe noe de trenger eller spare til noe de ønsker seg.

 

Da er jeg ferdig med alle jeg skal gi noe til, jeg har kjøpt Flaxlodd til fosterforeldrene til begge to også så får de også noe av meg slik er jeg laget at alle sammen skal få de som fosterforeldre gjør en stor jobb for guttene mine.

 

Har ikke flere som skal ha noen julegave fra meg, jo Elvis skal jo få en julegave av meg han også og det kan jo hende jeg kjøper noe til meg selv også. Men den siste er ikke noe jeg må stresse med, kan jo kjøpe det under romjulssalget for da får jeg det billigere enn før jul.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg