Da er 1 søndag i advent blitt til kveld.

 

 

 

 

I dag som det er 1 søndag i advent så er julegata tent her i byen i dag, dette er juletreet som står utenfor storsenteret her i byen jeg syntes det er så fint at jeg tok ett bilde av det. Var ikke på kirketorget for å ta noen bilder av det store treet som står der oppe, for beina mine sa nei takk til å gå lengere enn det jeg gjorde i ettermiddag/kveld.

 

Nå har jeg gjort min faste søndagsgjøremål og det er å skrive handleliste sånn at jeg har den klar til i morgen, for å gjøre det i morgen tidlig hadde bare blitt trøbbel for å skrive ned det jeg skal ha rett før jeg skal gå i butikken. Da hadde jeg vel glemt halvparten av det jeg må ha så derfor skriver jeg handlelisten kvelden før så alt er klart, er bare å få på seg klærne å komme seg ut å få handlet det inn for uka og da er jeg ferdig med det håper det holder ut uka det jeg har skrevet opp for da kan jeg kjøpe meg noe godt til fredagen for da har jeg bursdag som jeg har skrevet før.

 

Nå sitter jeg og ser på farmen og andrekjempevalget til Torvald, så ble det selvfølgelig reklamepause så da fikk jeg skrevet ferdig her.

 

Nå avslutter jeg før jeg skriver meg helt bort.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Du er nok ferdighandlet før andre rekker å stå opp om morgenen. Som Kåre i Farmen peisa på da han vant tvekampen. Slegge kan han håndtere. Fine folk som står igjen, men nå blir det spennende hvem som vinner hele greia. Må snart til byen og få unna noen ærend, og ja handleliste må jeg ha med ellers glemmer man hva man skulle ha. Onsdag skal man til tannlegen, bare sjekk heldigvis.
      Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg var ferdig og hjemme da klokken var 08.00 etter handleturen. Ja han Kåre kjørte på i den tvekampen og vant, han kan det med slegge gitt. Skulle nå ha ønsket at han vant hele farmen selv om han får god motstand av de andre i finaleuka.
        Ja jeg må ha handleliste med ellers så glemmer jeg det meste jeg skulle ha hatt, og det blir bare tull jeg er ikke så glad i å gå i butikker.

        Lykke til med sjekken hos tannlegen på onsdagen, håper alt går bra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ja i går ble omtrent hver by og bygd lyst opp. Vi hadde en tilstelning i borettslaget da juletrærne ble tenkt, og det ble julesanger rundt juletreet. Til slutt fikk alle barna en pose med litt godt i 😉 I mange år pleide jeg å dra ned utenfor Universitetet her i Oslo for å se den store grana der bli tent, og avslutte med en runde på julemarkedet. Det ble det. ikke til i år.

      1. Ja i går ble julegater og tre tent jeg orket ingen av delene i år, gikk en tur tidligere på ettermiddagen og så på julegata og treet ved storsenteret og da gikk jeg hjem etterpå.

        Var en tur innom museet her bort i gata og hørte litt på hornmusikken og det var det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg