Buden på kafe, skal skal ikke.

 

 

 

Så er de to i gang igjen de to som spør om jeg vil være med dem på kafe men aldri dukker opp selv, lurer på om jeg skal ta igjen med dem og si ja og ikke dukke opp så de får smake sin egen medisin men det har jo ikke samme virkning hvis de gjør som de pleier. Veit ikke om jeg skal si ja eller nei, sier jeg ja og går på den kafeen og de ikke kommer nok en gang så blir jeg like skuffet som hver gang ellers.

 

Nei jeg kommer til å svare nei eller si ja og ikke gå ikke helt sikker, er ett litt vanskelig dilemma for jeg har jo ett lite ønske om å treffe dem også men de kommer nok ikke så blir jeg sittende og blomstre med mitt glass med vann for det er enda gratis på kafe også.

 

Lag dere en fin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

12 kommentarer
    1. Du får ta Bingo og kaffe med meg når jeg kommer til Kongsberg, jeg spanderer, så kan vi kose oss litt. Drit i de folka der, de er ikke så kule som deg og meg 😜🥰🐰

      1. Det hadde vært koselig bare si i fra, vi skal kose oss veldig den dagen.

        Jeg gjorde det og ba dem slutte å ta kontakt med meg når de ikke mener det, nei de er ikke noe kule det er vi to.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hva mennesker er dette?hvis det var en forglemmelse sist,og du har lyst å prate med noen hadde jeg tatt sjansen og gått,men,er jo en kaffe,er ikke helt innafor med bare vann?

      1. De har gjort dette tre ganger før, og klarer de ikke å huske det lenger enn en halvtime så er det noe galt. Jeg svarte nei for jeg orket ikke å bli skuffet nok en gang av disse to. Jeg veit at det er en kafe men det er da lov med ett glass med vann når du sitter og venter på noen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Dette er stygt gjort mot deg. Jeg blir lei meg på dine vegne. Jeg hadde sagt nei. Skjønner godt at du har lyst til å skravle med noen på kafé, men dette virker som lureri. Håper du finner noen hyggelige, pålitelige mennesker snart, du både kan gå tur med og på kafé.
      Ha en fin ettermiddag og kveld.

      1. Jeg sa nei og at de ikke behøver å ta kontakt med meg flere ganger for de kommer til å få det samme svaret, jeg stoler ikke på dem for de gjør dette bare for å lure meg.

        Jeg håper på det samme at jeg kan finne noen jeg klarer å stole på her i Kongsberg å gå tur med.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja dette var fjerde gangen. Jeg valgte å ikke gå bort til den kafeen, sa at jeg ikke kunne i dag og ikke noen flere ganger så de behøver ikke spørre en gang til.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Det var fornuftig av deg og ikke møte disse menneskene. Er jo tydelig at det er noen en ikke kan stole på. Kan du ikke be med deg din venninne og gå på kafe og kose dere litt der med kaffe og et kakestykke. Da har du i alle fall en du kan stole på vil jeg tro. Håper du får en fin kveld og så er det jo farmen og se på. God klem til deg Aud Marit.

      1. Ja det var ikke bare fornuftig men jeg ville ikke bli den som satt som ett henge hode og vente på noen som aldri kommer.
        Hun får jeg aldri med meg på kafe, men det er veldig koselig å sitte og skravle hjemme hos henne over en kopp kaffe angst er noe dritt den sliter henne.
        Ja henne kan jeg stole på på alle plan.

        Ble ikke farmen i går så på fotball kamp.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    5. Glad for at du sa nei til de som aldri møter opp. Du har jo venninnen din og møtes hos henne til kaffe og skravling. Måtte se på fotballkamp da T.I.L slo Molde. Nå begynner det å bli riktig spennende. Heier også på Bodø Glimt.
      Kjekt at du og Bunny møtes en dag. Det blir trivelig. Klem til deg fra meg.🥰

      1. Det er jeg også glad for at jeg gjorde. Gikk opp til venninnen min på kaffe og skravling, hun ringte og ville det og det er veldig koselig. Jeg så den kampen i deler, så på noe annet fikk med meg resultatet begynner å bli spennende nå ja.

        Ja det blir veldig trivelig og gleder meg til den dagen kommer.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg