Brr det er en utrolig kald men godmorgen til dere alle.

 

 

 

Ja i dag våknet jeg til 13,6 grader inne i min leilighet og det var -3,5 grader ute, skal man si at det er kaldt ute jeg pleier å si at det er de ti første kuldegradene som blir kaldest i starten av høst/vinter for det blir snart vinter med snø og da blir det ikke så kaldt. Jo for da isolerer snøen en del og man venner seg til kulda og jeg ønsker meg en kald og snøfylt vinter, for skal det være vinter så skal det være vinter det er det jeg elsker med vinteren og da er jeg sikkert alene om tror jeg. Jeg har alltid elsket vinteren og jeg veit faktisk ikke hvorfor men sånn har jeg vel alltid vært, for det kan jo være at jeg ikke har så store smerter som jeg har om sommeren. Alle årstidene har sin sjarm men vinteren er den jeg trives best med, noen vil vel si at er denne kjerringa fullstendig tullete og gal men nei alle har sitt og det har faktisk jeg også.

 

Ja fint og sol kaldt og snø det er ett vakkert bilde, du går på veien og det er så kaldt at det knirker og knegger når du går bortover det er koselig og vakkert det. En jul uten snø er en jul uten stemning.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Alle årstider har sin sjarm. Jeg liker høsten best, men begynnelsen av vinteren er ikke så værst. Her i nord har vi jo mørkt nesten hele tiden i des, jan, feb før sola kommer, men vi vet hvor vi bor. Masse hilsen til deg og Elvis, fra Lillian og Dina

      1. Ja mørketiden kan jo være tung, jeg liker den tiden best for da er ikke alt så synlig og gjennomsiktig i mørketiden. For på sommeren er det jo lyst hele tiden der oppe i nord, jeg husker det ikke så godt men det er meg fortalt av min mor at da hadde jeg veldig problemer når kvelden kom på klokka og jeg skulle legge meg for det var jo ikke kveld for meg det var jo lyst ute.

        Klem fra meg og Elvis til deg og Dina.

      1. Ja jeg skal kose meg i dag. Ja det er mye lysere og finere ute og det er letere og holde det renere inne for det blir ikke så mye stein og grus som blir med inn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg