Bloggtreffet var kjempefint og fine omgivelser.

 

 

 

Det var ett kjempevær og da jeg og Brit kom inn porten så møtte vi Roger som satt og ventet på oss, vi koste oss med fingermat og kake å ikke minst koselig selskap i fine omgivelser.

 

Og dere som lurer på hvem Brit er så er det  https://kjerringtanker.blogg.no/ 

og Roger så er det https://bunny.blogg.no/

Mona Iren var med https://monairens.blogg.no/

Hadde en dag i går som jeg kan minnes og huske ikke minst leve lenge på, er ikke mange slike dager i mitt liv om dagen. Noe så varme og gode mennesker er det ikke ofte jeg har rundt meg i hverdagen, var også på en resturant og spiste etter at vi hadde vært på Gulskogen gård jeg husker ikke hva den heter men det var nydelig mat og atmosfære der.

 

Legger ved noen bilder fra bloggtreffet.

 

Denne karen var fin er ikke så veldig glad i nærgående fugler uansett hvor vakre dem er.

 

 

 

 

Mange fine blomster og farger på området vi var på.

 

 

Her kommer Roger gående ned alleen.

 

 

Her går Brit og Roger.

 

 

 

 

 

Så ett bilde av maten jeg spiste på resturanten det jeg spiste var hjemmelaget pasta, kremet saus og bakon og kylling, det var helt nydelig.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

26 kommentarer
      1. Ja dette bloggtreffet var og kommer til å være noe jeg kan leve lenge på, og ja vi hadde det veldig koselig vi var fire veldig trivelige personer samlet på ett brett i en veldig fin ramme.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Kjempekoselig å lese at det ble et fint og koselig bloggtreff 😊 Ble oppriktig glad nå som jeg leste blogginnlegget ditt 😊Moro at du fikk vært med på dette 😊 Er så glad på dine vegne ❤😊

      Ønsker deg en kjempefin søndag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Det var veldig koselig og jeg koste meg veldig, jeg er veldig glad for at jeg ble med på dette opplegget for det var så nærme der jeg bor. Disse menneskene som jeg var med var og er veldig fine og være med, de vokser ikke akkurat på trær slike folk.

        Nå skal jeg prøve og reise litt mer i nærområde Drammen og Gulskogen er fine plasser og reise til.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. så flottt du hadde en fin dag,var dere mange?heldige med været og,kjekt du var ned på dette,klem fra tove

      1. Det var ett kjempe treff og det frister å gjøre det igjen, hadde vært koselig om vi kunne treffes en gang.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk for at du syntes bildene og teksten var fint, vi hadde det kjempefint og helt nydelig vær.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det var kjempe koselig og møte deg igjen og dagen var helt fortreffelig på alle mulige måter.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Jeg er så glad du kom Aud-Marit, veldig trivelig å hilse på deg. At vi var fire og ikke flere var egentlig heldig, for da fikk vi bli litt kjent med hverandre. Du har god humor, det liker jeg 😜 vi tar heller gift vi, haha..

      1. Jeg er kjempeglad for at jeg fikk kommet meg på treffet og fikk møte dere andre tre som var der, ja det var godt vi ikke var flere for da ble vi bedre kjent med hverandre. Humor ja det har jeg men det er ikke alle som tar den humoren min. Ja som jeg pleier å si er gift det er noe man tar og ikke gjør haha.

        Ønsker deg og dine en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Nå har jeg lest hos Bunny, Kjerringtanker og deg. Flotte bilder og ja det var et blinkskudd blant dine bilder. Herlig at dere alle hadde en topp dag! Heldig med været var dere også! 👏🏻

      Jeg var på Kulturhuset for der skulle dansegrupper i danse. Full sal og topp stemning og jeg er mektig stolt over mitt barnebarn på snart 13. Dem er dyktige. Den energien skulle man hatt. Var helt utslått. Mye folk,høy musikk. I dag skal man kose seg inne og regnet plasker ned. Ha en fin uke. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var kjempekoselig og en dag jeg kommer til å huske lenge, må bare si sorry at jeg ikke har vært på blogg i noen dager har vært uten nett og ikke hadde jeg noe på kontantkortet mitt det er forsatt tomt.

        Så fint å lese at du hadde en fin dag ja den energien skulle jeg også håpe at jeg hadde. Her er det sol og veldig varmt, det er jo deilig med sommer igjen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    5. Gode minner er godt å samle på. Denne dagen som Bunny laget for oss blir et sånt minne 😊
      Veldig koselig å treffe dere alle 🥰 Det blir forhåpentligvis ikke siste gangen vi ses.
      Klem til deg 🥰

      1. Ja det er helt sikkert at denne dagen kan jeg leve lenge på. Det var kjempe koselig å treffe deg og alle de andre, jeg håper jo på å treffe dere alle igjen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg