Blitt mye maling og turgåing i dag.

 

Ja uten tv og Internett tilgang hjemme, så har det blitt flere lange turer og til sammen i dag så langt så har det blitt to tomflasker å finne på meg det blir jo fire kroner som jeg kan handle for på tirsdag.

 

Og det har også blitt mye maling på meg også, ble ferdig med bildet men ikke fornøyd med det. Setter ved bilde av det når denne setningen er ferdig.

 

 

Sånn ble det det er malt med svamp, ble da sånn passe bra. Hva synes du om det?

Er veldig ensomt når du ikke har tv, men det er jo sånn så da blir det vel slik fram til tirsdag regner jeg med. Er man ensom fra før så er det verre nå, syntes jeg da får jo ikke sett fotball i kveld heller det er det verste.

 

Lag dere en fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg