Blir spennede og se Anne Brith i neste sesong av bloggerne jeg har savnet bloggen hennes.

 

 

 

Ja som dere sikkert veit fra før så har jeg savnet bloggen til Anne Brith Davidsen, jeg leste bloggen hennes hver dag før hun la ned bloggen sin på grunn av hets fra feige nettroll. Nå så kommer hun tilbake på bloggerne og det ser jeg utrolig fram til, skulle ønske jeg kunne vært med på noe av det hun driver med men min økonomi har ikke vært der. Håper hun kommer med noen gode tips som jeg kan ta med meg videre i min blogg tilværelse helt gratis via bloggerne. Ja hun skal være med i den sesongen som kommer i 2020 så det er bare og vente og se, har et ønske om og møte den personen i det virkelige livet. Hun virker som en real og oppegående person som tørr og by på seg selv, og står opp for seg selv og barna sine både på godt og vondt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg