bli vekket av et helvetes leven er ikke min favoritt.

 

 

 

Det er ikke moro å bli vekket av et leven uten side stykke fra en nabo, jeg er et slikt menneske som liker å ha det stille og rolig rundt meg på morgenen. Men her i huset er det aldri fred og få på morgenen, har en nabo som må forberede seg selv og alle naboene på hva hun skal gjøre på dagen. Det hun skal gjøre på dagen er ikke noe som jeg er interessert i og vite og i alle fall ikke bli vekket til, så nå er det nok fra min side når det er slik hver morgen.

 

 

Det og vise hensyn det er noe det kvinnemenneske ikke veit hva er, så da er det bare å ta det opp med styret men da skjer det jo ingenting de gir bare beskjed til hennes foreldre og da er det jeg som blir problemet og ikke henne for da er jeg ei som mobber henne og det er jo ikke det som er hensikten med å klage på henne. Hennes bråk har jo allerede fått fem personer til å flytte ut fra leilighetene sine, nå er det nok nå er det hennes tur til å flytte hvis dette fortsetter sånn er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen  tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg