Ble vist en sen oppdatering i dag også, men det er vel på tide.

 

 

På starten av dagen i dag så var det et ufyselig regnvær men hva gjør vel det, jeg gikk meg en lang tur i allefall sa skrittelleren sa i allefall det for det ble 13000 skritt så jeg ble fornøyd med det.

 

Så kom jeg meg hjem og startet og støvsuge og vaske litt, og tok oppvasken ja jeg fikk vasket noen klær også så jeg fikk gjort en stor del i huset også.

 

Så satte jeg meg ned og malte litt men jeg mangler noen farger så det bildet blir ikke ferdig på en stund, men det gjør jo ingenting for det å male er jo en fin hobby til å få ut litt frustrasjon og få en vis balanse mentalt. De skal jo ikke bedømmes av noen jeg har jo sakt at jeg ikke skal legge dem ut lenger, for så fine blir de ikke så da er det vel bare å la det være.

 

Så ble det en time eller to på øyet, sovnet på sofaen som jeg pleier, så da sparte jeg den middagen tok meg noen brødskiver i stede for middagen som jeg da kan ta i morgen.

 

Nei nå får jeg avslutte dette innlegget så jeg ikke skriver meg bort helt og holden.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det ble en fin dag, fikk gjort kjempe mye i går. Jeg pleier å si at det jeg får gjort i huset i dag det slipper jeg i morgen, så da er det jo mye jeg slipper i dag da.

        I dag skal jeg på kafe med noen venner, det blir koselig er ikke ofte jeg gjør det.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. God morgen fine du. Å sovne på sofa kan jeg kjenne meg igjen i. Har sovet godt i det siste og våkner grytidlig. Ikke rart man blir trøtt utover dagen. Ble jo tur på deg til tross for dårlig vær. Leste i avisen at det skulle bli bedre vær og varmere, men det er vel i hovedstaden. Det er god terapi å male. Jeg fant ut at det skulle strikkes tøfler som skal toves, og nå må jeg ha tak i en rundpinne og få hjelp av venninna mi. Skjønner ikke bæret av det neste som skulle gjøres. Håper du får tak i flere farger og kan male videre. Klem til deg fra meg.

      1. God morgen.

        Jeg har sovet kjempegodt i natt, men var ikke så grytidlig oppe. Skal på kafe i dag med noen venner, det skal bli koselig er alltid koselig å gå på kafe.

        Ja det ble tur i går blir nok en i dag også, er godt å komme seg ut selv om det regner. Blir vel bedre utover i uka får en håpe været altså, for nå er jeg lei regnet.
        Det er mye terapi i det å male, får kjøpt mer til uken av de fargene jeg mangler så det går bra det.

        Du får nok til dette med å strikke de tøflene skal du se, det er jo bare å prøve og feile noen ganger så går det til slutt.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg