Ble sen tur i dag, fy for ett vær vi fikk på formiddagen i dag.

 

 

 

Jeg tok meg en sen tur i dag kom akkurat inn for fy flate for ett vær vi fikk i formiddag, det tordnet og lynte en god stund jeg tenkte jeg skulle ta bilde men jeg turte ikke gå ut i slikt vær for å gjøre det. Under slikt vær har jeg nok med meg selv om jeg skulle utsette meg for det også bare for ett bilde nei takk, så det gjorde jeg ikke jeg startet og male ett bilde i stedefor for da er jeg i allefall innendørs det er tryggest uansett.

 

Så da ble det en sen tur men hva gjør vel det for da fikk jeg jo kommet meg ut, ble ikke lange turen for det så veldig utrykt når det gjelder været men det har ikke kommet mer til nå i allefall.

 

Fant noen tomflasker gjorde jeg også og det er fint, jeg tenker litt sånn to kroner her og to kroner der kan bli en fin sum til slutt.

 

Nå er det middagstid for min del så nå skal jeg slenge sammen en tomatsuppe, det er ikke noe mer spesielt enn det.

 

Lag dere en fin ettermiddag og kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg