Ble fint vær til slutt var en tur ut da.

 

 

 

Det ble en liten tur ut i dag utpå dag, ja det ble faktisk litt sol nå er det for det meste skyet. Fant noen tomflasker på den turen ikke så mange men noen få, så på de norske håndball jentene slå de danske i ettermiddag nå står det igjen en fotballkamp så er det farmen.

 

Blir spennende å se hvordan ukes oppdraget går denne gangen, og hvem som blir andre kjempe og hvem som må på torpet denne gangen en ting er sikkert det blir en av kara.

 

Nå skal jeg fullføre handlelista så den er klar til i morgen tidlig, må planlegge den veldig godt så jeg ikke behøver flere handle turer før fredag men jeg har ett ønske om kun denne jeg skal på på mandag/i morgen. Prøver etter beste evne å bare handle en dag i uka, bortkasta penger å gå to ganger i uka for å handle.

 

Lag dere en kjempefin kveld da den tiden kommer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Den godeste pastoren havnet på Torpet. Storbonde blir hun rødhårete jeg ikke husker hva heter. Gjetter bare. Vi får se i morgen.
      Regner godt her og merker det godt på kroppen. Skal til legen neste mandag. Får resultatet av røntgen og må ta nye prøver. Ønsker deg en fin kveld. Klem fra meg til deg.

      1. Ja pastoren er vel på torpet, storbonden blir nok Andrea tror jeg får se i morgen men kan jo også bli Hasard også. I morgen kommer det nye også er snakk om at det kommer folk fra torpet også, det gjenstår og se i morgen når de kommer.

        Her har det vært sol og fint, jeg verker også håper du blir bedre etter hvert.

        Lykke til hos legen til uka håper du får ett positivt svar på de røntgenbildene, skulle vel vært hos legen snart jeg også men jeg har ikke behov for det enda er jo ikke så ille tenker jeg bestandig så det ender opp med at det er legen som ringer meg i stede.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg