Ble ett bad i dag også, heia Rosenborg.

 

 

 

 

Ja selvfølgelig så ble det en dukkert i dag også, det var deilig etter en varm dag men for noen hadde nok vannet vært for kald for dem. Jeg liker best å bade i kaldt vann, for da kan jeg jo kalle det avkjølende dukkert kan jo ikke det når vannet er over 20 grader.

 

Så har jeg sett på fotballkamp Rosenborg og Stabekk og Rosenborg vant 4-2 så jippi, har vært litt trott for dem i det siste men i dag vant de.

 

Så var det en ting til gjett hvor glad jeg ble nå jeg fikk en kommentar som gratulerte meg med 19 plass på topplista, og håper at jeg klarer det i morgen for tenk å klare det to dager på rad og komme blant de tjue mest leste blogger.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Gratulerer med 19 plass. Fullt fortjent! Godt med bad som avkjøler, og dusj foretrekker denne bestemora! Tenker du jubler over fotball. Jeg står over all sport. Nyt kvelden. Klem til deg fra meg.

      1. Jo takker for det 19 plass var gøy det veit du. Jeg elsker å ta ett bad ute som avkjøler, dusjer også gjerne i kaldt vann inne hvis det blir for varmt og bevege seg ut.

        Ja det ble full jubel for den fotballkampen. Jeg elsker sport så nå sitter jeg og ser på håndballkamp reprise fra før i dag.

        Jeg skal nyte kvelden.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg