Ble en morgentur på meg i dag, våt som ei kråke da jeg kom hjem.

 

 

 

På morgenen i dag så gikk jeg meg en tur det regnet ikke da jeg gikk ut, så åpnet himmelens alle sluser seg og det regnet som bare rakkeren ja uten sidestykke for å si det sånn. Jeg gikk ut for å finne noen tomflasker, fant noen og det er jo helt greit skal ikke skrive så mye om det for det er ei som ikke liker at jeg skriver om det.

 

Da jeg kom hjem så var jeg så våt at jeg så ut som noe katta drar med seg hjem på en regnfull dag, tok to timer under dyna for å få varmen igjen  hjalp ikke med en varm dusj en gang haha.

 

Nå skal jeg få satt meg ned og jobbe med handlelisten min, ja alt som må kjøpes inn får jeg nok ikke handlet inn alt er jo blitt så svindyrt at jeg må prioritere det viktigste.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg