Ble en liten tur i dag også, gruer meg til i morgen.

 

 

 

Startet dagen veldig rolig i dag , måtte handle litt men tok det litt utpå dag i dag. Satt med en kopp kaffe som ble min frokost i dag, hadde ikke noe annet i huset enn det.

 

Så ringte venninnen min og lurte på om jeg ville komme på en kaffekopp og litt skravling, og så  måtte hun ha noe i butikken. Da slo jeg to fluer i en smekk for da handlet jeg for meg selv også, og da var jeg ferdig med det.

 

Huff jeg gruer meg til i morgen og med det sakt så er det nok noen som mener jeg er ei pyse, for jeg gruer meg til å ta stingene. Jeg har veldig tynn og smerte følsom på den hånden, og det var veldig vondt sist jeg tok sting i den hånden. Så de som mener jeg er ei pyse, de får bare mene det det er jeg som kjenner kroppen min best og kjenner de smertene.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Nei det var det jeg trodde også, men når det gjelder å ta stingene for det er noe av det verste jeg gjør.

        Takker for det gleder meg til jeg er ferdig og kan gå derfra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg takker så mye, ja det skal bli godt å få det overstått sånn at jeg kan gå derfra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Du er ingen pyse! Jeg har besvimt av å ta sting, så jeg skjønner deg veldig godt. Det er kanskje mulig for deg å få litt smertestillende eller beroligende før stingene tas? Hvis du forklarer hvordan du har det, er det kanskje en mulighet. Lykke til! Klem fra Birgitte

      1. Takk for at du skrev dette og delte det med meg, fikk ingenting for smerten eller angsten for å ta stingene. Men vi tok tiden til hjelp, det gikk jo bra til slutt men det var ille da det pågikk,

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg