Ble en koselig bursdag nå skal jeg bare ta det med ro og kose meg.

 

 

 

Ja jeg har kost meg veldig på morgenen i dag så spiste jeg og drakk noen kopper kaffe, jeg leste meg igjennom mine faste blogger jeg pleier om morgenen. Gjorde oss klar for morgentur og det var hålkeføre det etter at det hadde regnet på -4 grader så kan du jo tenke deg hvordan føret var, men det gikk bra det verre for dem som skulle kjøre på det føret på sideveiene så var det ikke strødd og ikke gårdsplassen ikke før nå i ettermiddag så det var ikke enkelt for fotgjengere eller bilister.

 

Men jeg kom meg opp til venninnen min så vi fikk drukket kaffe og skravla, så gikk jeg i butikken for henne for hun ville at jeg skulle ta ut penger som jeg fikk i bursdagsgave og handlet litt for henne og litt for meg selv to fluer i en smekk. Så var det å stavre seg hjem igjen så sikkert ut som ei gammel kjæring på hundre år, det er jo femti års forskjell men på hålka så ser vi vel alle ut som vi er mye eldre enn vi er sånn er det bare.

 

Så slappet jeg av på sofaen og så på håndball kampen som hadde en god utgang for Norge, Serbia tapte kampen og det var en deilig seier for de norske håndball jentene. Etter kampen så sovnet jeg og da hadde jeg vel behov for noen timer på øyet, da jeg våknet igjen så gikk jeg en tur med Elvis gutten min og da hadde de strødd litt og det var godt de hadde enda ikke strødd på gårdsplassen når jeg og Elvis gikk ut men da vi kom tilbake så drev traktoren som strør og gjorde jobben sin men da var klokken over klokken 16.00. Men som jeg pleier og si det er bedre sent enn aldri.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen! 💐
      Flott at det ble en koselig dag. Ønsker deg og Elvis en fortsatt trivelig kveld.

      1. Tusen takk for det, dagen ble kjempe fin og avslappende slik jeg trodde det ville bli.

        Takk for det og jeg ønsker deg og dine en riktig god kveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    2. Gratulerer med dagen helt på tampen, Aud-Marit!
      Leser at dagen var fin, til tross for holkeføre😅
      Nå håper jeg du får en god natt søvn og at resten av uka blir koselig også😊

      God natt fra Nina

      1. Tusen takk for det Nina. Ja dagen har vært utrolig rolig og fin, vi var ute og gikk våre turer jeg og Elvis og har ikke ramla ikke en gang. Natten veit jeg ikke noe om jeg har sovet utrolig godt, resten av uka tar jeg som den kommer og den blir nok bra.

        Jeg ønsker deg og dine en kjempefin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg