Ble en del dette, pluss at lønnen fra bloggen kom i dag.

 

 

 

 

Ja da det ble en del tomflasker på kveldsturen min godt over en bærepose pluss en halv en så det var en bra kveldstur når det gjelder tomflasker, det var også bra på en times tur.

 

Og så kom lønnen fra bloggen som jeg fakturerte den 13 juni, pleier å måtte vente en måned så det var bra at den kom i dag den har jeg satt på spare konto sånn at jeg ikke bruker den ble 295 kroner som jeg fikk utbetalt gode spare penger det da eller hur jeg syntes det var bra. Det er jo penger jeg ikke hadde regnet med, og da blir det jo sparing på dem hurra.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg