Ble da gjort noe fornuftig i dag også, mellom regnbygene.

 

 

 

Dagen i dag så har det vært en del regnbyger, har da fått gjort noe mellom de regnbygene. Den første turen etter at jeg hadde vært i butikken startet i regn, så kom solen igjen da gikk jeg opp til venninnen min for hun trengte noe i butikken hun også. Før jeg gikk opp til butikken for henne så satt vi og skravlet over en kopp kaffe, er alltid koselig og hjelpe henne med noe jeg kan hjelpe henne med som å handle. Det er noe jeg gjør med glede, for da føler jeg at jeg er til nytte for noen det er jo noe som jeg føler på sjeldent bare når jeg gjør noe for andre.

 

Nå skal jeg se på EM kampen mellom Sverige og Spania, håper faktisk at Sverige vinner men de får hard motstand i dag så det er ikke sikkert. Holder med de som er fra Norden og Skandinavia, det må jeg gjøre siden Norge ikke er med synd men sant.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg