Blank hålke, så legevakta får det nok travelt.

 

 

 

Dette blir en kort oppdatering fra morenen i dag, jeg sto opp som vanlig og alt er bare bra her men har jo ikke vært ute enda. Var jo ute en tur sent i går kveld sånn at Elvis fikk gjort det han skulle for kvelden, og da var det øs pøs regnvær og glatt som pokker og det er mer hålke nå for det har regnet mye mer i natt så vi får se hvordan det er ute.

 

Her i kommunen her er ikke de raskeste til å strø så det kan bli mange knall og fall i dag, og da blir det mye og gjøre på den kommunale legevakten. Folk må jo ut både på jobb og skole å da må de ut og gå og noen til og med sykler, så det kan jo bli mange stygge bruddskader når de som skal strø ikke gjør det. Så nå er det bare å gå med andakt og følelser for side veiene som kommunen har ansvar for, så må vi bare smøre oss med tålmodighet å se når de kommer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
      1. Ja med hålke så er det gått å ha fri, da får en gjort litt hjemme også. Nyt fridagen din og kos deg, du har en fin og morsom blogg som jeg må innom hver dag uansett om jeg har en travel dag. Og har jeg en dårlig dag så er det jo bare å lese det første innlegget ditt om morgenen da du skriver om den som er på toppen av blogglista med humor og skrå blikk om det den bloggeren skriver om.

        Stå på jeg elsker bloggen din.

        Klem fra meg og Elvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg