Bilde fra uttrykkskurset pluss ett til.

 

 

 

Her er ett bilde som er malt med svamp og det er ikke så fint men det ble jo ett utrykk for hva som var i underbevistheten min den dagen, bare rot i hodet den dagen men det gikk jo å få noe ned sånn kan det gå.

 

Jeg legger også ved ett bilde som jeg lagde ferdig når jeg kom hjem i går, sliten og mange mørke tanker i en evig sentrifuge. La mye maling på lerretet og tok på meg ett par engangshansker, og lot fingrene og hendene leke seg rundt i malingen. Den som ser det må bare tolke bildet å se hva de ser her er det mange elementer og ting å se, ja ett sammensurium av ting kan ikke kalles abstrakt eller noen for for kunst utrykk sånn er det bare for jeg er ingen kunstner jeg maler som terapi ingenting annet.

 

 

 

 

Lag dere en fin fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Det nederste bildet var kult, men det øverste bildet hadde flere glade farger.
      Kanskje var det ikke så mange svarte tanker da du var på mestringssenteret som da du var hjemme alene? Bare en tanke..

      1. Ja det nederste ble veldig mørkt så jeg, det var en sentrifuge av tanker som kom eller en stor svart sky som kom over meg.
        Det på mestringssenteret så fikk vi beskjed om å ikke tenke bare gjøre, og utdelt farger da er ikke fantasien noe som ikke er der og da er jeg redd for å ikke lykkes med å få noe ned på plata vi får utdelt.

        Og når jeg kommer hjem og er alene så kommer de mørke tankene, for da er det så stille og rolig ingen å prate med å lufte tankene.

        Ønsker deg en kjempefin dag i solen.

        Klem fra meg til deg.

          1. Jeg skal ut i solen på tur men nå er jeg så dypt inn i de mørke tankene så det blir ikke så mye lysning i dem, men noe lysere blir dem men det blir ikke så veldig mye.

    2. Jeg synes det nederste bildet var dritkult! Ikke skam deg over egne følelser, bare lev deg inn i dem <3

      1. Takk for at du syntes det var så fint, jeg maler når det blir for mange følelser hos meg. Det er en fin terapi å få det ut på lerretet i form av farger og former, nå må jeg vente litt med det men det går greit for jeg må spare opp til flere lerreter og maling sånn er det bare her i livet.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja så du det samme som meg du da, ja det ble veldig mørkt å slik har dagene vært nå. Takk for at du syntes det var fint, ja det er litt dystert men slik er livet om dagen.

        Ønsker deg en kjempefin dag i solen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg