Bedre sent enn aldri, dagen i dag.

 

 

 

Jeg mener det er bedre sent enn aldri, jeg har vært veldig treg noen dager med å fått ut ett innlegg. Håper ingen har savnet meg altfor mye i dag, jeg har faktisk vært veldig lat i dag ja dere så helt riktig lat i dag. Men jeg har da gjort litt i dag da men ikke så veldig mye, men litt er bedre enn ingenting.

 

På morgenen i dag så tok det veldig lang tid å våkne, så det ble en sen start på dagen ja jeg våknet klokken 11.30 så det var faktisk langt på dag. Da jeg satt og spiste frokost så ringte venninnen min om jeg kunne komme opp til henne, og om jeg kunne ta med meg en flaske med vann for vannet var borte hos henne. Selvfølgelig kunne jeg komme opp til henne med en flaske vann, da jeg kom opp så trengte hun noe på butikken å selvfølgelig går jeg opp til butikken for henne. Da jeg gikk oppover til butikken så stoppet jeg og pratet med de som jobber hos hennes nabo, jeg spurte om de hadde gravd over vannledningen. Da svarte han nei vi har stengt vannet fra klokken 09.00 til 21.00, og han sa at de hadde underrettet alle naboene som var involvert i denne stengningen av vannet men ikke henne for hun viste ingenting om det.

 

Da jeg kom ned igjen fra butikken så sa jeg det til henne at de hadde stengt vannet så lenge de drev og jobbet hos naboen, og da jeg sa hva han sa så sa hun for noe fanteri hun hadde jo ikke fått beskjed sa hun da.

 

Da jeg gikk hjem fant jeg ut at jeg ville gå innom hjemme bare for å hente badetøyet mitt så gikk jeg ned på min faste badeplass, ja hurra jeg hadde den alene i dag også det er så godt med den stillheten så man faktisk kan høre fuglene synge og kvitre så lenge jeg har på hørselen på.

 

 

Dette er hørselen min, er jo deilig å høre litt bedre så jeg faktisk hører fuglesang og kvitring.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg