Bedre seint enn aldri,dette fikk jeg i posten på fredagen.

 

Jeg fikk en pakke i posten før helgen som denne lille herligheten lå inni sammen med ett påskeflakslodd, flaksloddet er ikke med på bildet å det er det en grunn til for det vant jeg på så det tok jeg ut pengene. Gevinst er gevinst  mener jeg da ja jeg vant og det var 100 kroner som var gevinsten, for meg er det mye penger så det har jeg byttet inn i kroner.

 

Så tusen takk bunny for den fine gevinsten og pakken som kom i posten på fredag, har hatt litt trøbbel med mobilen noen dager så jeg har ikke fått lastet ned bildet til bloggen før nå.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
      1. Ja hun var så søt denne kaninen/ hare, ja det var moro å vinne noen kroner på loddet. Ja jeg pleier å ha litt Bunnyflaks, vi skal kose oss masse vi to veit du.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Så flott pakke og så gøy at du vant på loddet du fikk.🤗Skikkelig koselig den maskoten der.😊 Ønsker deg en fin kveld!😊

      1. Ja det var gøy å vinne på det loddet og ikke minst godt.

        Jeg syntes den er så fin og koselig, og er til støtte og trøst når jeg trenger det. Det er denne søte kaninen som er her hos meg, og jeg kan få noe trøst av når jeg er alene hjemme som jeg alltid er.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hvis hun her (antar det er en hun pga fargen) er lik sin blå bror som jeg har her hos meg, så vil du iallefall ha hendene fulle fremover! For du vil ikke tro hva denne kaninpøblen kan finne på så fort du snur ryggen til, altså!! 😀 😀 😀

      (Har du forresten fått med deg at jeg var deg igjen for ei drøy uke eller noe sånt tilbake..) 😛 😀

      1. Ja det er en hun denne kaninen, hun har da vært bare god og snill til nå. Å du har broren er han så rampete, kan jo hende han har fått alle fantestrek genene da veit du.

        Ja jeg fikk med meg den haha jeg syntes det er moro jeg da, så bare stå på videre med disse innleggene der har fått med meg alle til nå nei ikke det i dag da det skal jeg lese etterpå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Så flotte ting du har vunnet, alle trenger en kanin i sitt liv…Den så myk og god ut..
      Bra du vant! Herlig, det kommer godt med! Klem…

      1. Ja alle burde ha en kanin i livet sitt, den er veldig myk og god og en god trøst når alt går imot.

        Ja det var veldig bra at jeg vant, de kom godt med de.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Så koselig, og så flott at du vant på loddet! Skulle virkelig ønske at du hadde vunnet storgevinsten, det hadde du fortjent!
      Men flott med 100 kroner, for det er sjelden en vinner det også.
      Håper du kjøpte det noe godt 🥰

      1. Ja det er kjempekoselig, og det var godt å vinne den hundrelappen noe som kom godt med den dagen. Hadde vært moro å vinne mer men jeg er ikke storforlangende så jeg var veldig godt fornøyd. Nei det gikk til knekkebrød og ost.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg