Avslappende dag, skal ikke gjøre mer nå.

 

 

 

 

Det er godt med en dag i uken som man ikke behøver å gjøre så veldig mye, det er søndag og været er så ustabilt at jeg skal holde meg inne i dag og bare slappe av er ikke ofte man kan det så det er faktisk kjempe deilig. Er vel noen som mener at jeg er lat når jeg ikke skal ut på tur i dag men hvem har noe med det å gjøre, er min avgjørelse å mitt liv så da får man vel lov til og gjøre hva en vil.

 

I morgen er det en ny uke å det er mandag, da skal jeg tidlig opp for å gå i butikken for å få handlet inn for hele uka. Da må en være frisk og opplagt så en får med seg alt en skal ha, for jeg har bestemt meg for at jeg skal i butikken å handle en gang denne uke for det faller billigere ut på budsjettet mitt. Man sparer mye på å ta en uke handel så derfor skal jeg det denne uke for å se om det går bra, går jeg tomt for noe så er det tomt så stramt er budsjettet mitt for de neste 4 ukene så sånn må det være. Går det bra så er det slik det blir, og det jeg sparer skal inn på buffer kontoen  min. For ting går jo føyken når du minst venter det og da må en kjøpe nytt, å da har man bufferen å ta av for det gjør harde innhugg i økonomien nå kjøleskap eller komfyr ikke vil funke. Det har ikke skjedd enda men det kan skje så da må en ha noe å ta av, jeg kommer aldri til å kjøpe noe nytt som er altfor dyrt kanskje kjøpe brukt for folk må jo ha nytt støtt og stadig så det står mye som nesten ikke er brukt til salgs på finn. no men man får jo mye billig som er nytt også.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Har vært inne noen ganger og lest innlegga uten å legge igjen kommentar. Men hvorfor kan jeg ikke kommentere-. Jeg syns du er dyktig. Du er god nok, slik vi alle er :). Budsjettkonto er veldig lurt å ha, har det sjøl jeg. Ønsker deg en nydelig søndag.

      1. Alle kan da kommentere hos meg når de ønsker, takk for en fin kommentar fra deg. Jeg har ikke budsjettkonto jeg har en bufferkonto/sparekonto, og det er veldig lurt til uforutsette utgifter som plutselig dukker opp.

        Ønsker deg og dine en riktig god søndag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg