Au dette gjorde vondt ja men det går nok over igjen.

 

 

 

Har vært på tur i nesten hele dag gikk opp til knutetoppen den er også mest kjent som jonsknuten, som er en av de fineste toppene her i Kongsberg og du kan se utover mot Telemark. Var en vakker dag med mye sol men ikke så varmt som det har vært noen uker nå, gikk veldig lett og greit å komme til toppen men man skal jo ned igjen også da og det gikk veldig fint en liten stund. Da det var fem minutter igjen til jeg var kommet ned på flata igjen så klarte jeg og vrikke ankelen og ramle ned fra en sein, au det gjorde vondt ja men jeg måtte jo komme meg hjem igjen så det var bare å bite i det sure eple og gå inn igjen til byen. Da gikk jeg innom legevakta å ble sendt rett på røngen for de måtte ta bilder, takk gud for at det ikke var brudd hadde bare halvt avrevet leddbånd ikke helt men delvis. Det er en skade jeg er vandt med fra håndballen så det går seg til, er litt vondt men det overlever jeg er jo vant til å ha sterke smerter til vanlig. Fikk ikke tatt noen bilder for jeg ble så forbanna når det skjedde så jeg tenkte ikke, men det får gå for mine bein er ikke noe syn for andre enn meg selv så det skjer ikke har så mye arr etter operasjoner grunnet skader som oppsto da jeg spilte håndball aktivt.

 

Kan vel si at jeg har komplekser for alle disse arrene etter av revet leddbånd og korsbånd, har arr både ved anklene og begge knærne etter operasjoner så jeg går aldri med kjole eller kortbukser og det er for at jeg ikke vil vise mine arrete bein.

 

Jeg må nok bare lære meg til å drite i det men det er ikke enkelt, det kan jeg skrive under på.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Uffamei så uheldig du er da, håper det ikke går så alt for lenge før det blir bedre.Ønsker deg ei ok natt,at du går sove litt ihvertfall. God 🌻🌷🌷⚘bedring.🍁🍂🍃

      1. Ja jeg var veldig uheldig der, våknet i dag så var jeg blå både her og der. Er vondt men det går greit å gå så da gjør jeg det, skal på en liten tur snart. Sov ganske så godt i natt.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg