Au au tannverk er vondt men jeg får stå den av.

 

 

 

Ja tannverk får være tannverk får håpe den tanna detter ut etter hvert, for å gå til tannlege er uaktuelt for min del sånn er det bare. I dag har det vært så ille at jeg ikke har klart å spise, det er helt greit for da sparer jeg på den maten jeg kjøpte i dag. Jeg må bare ri den av det er bare å ta smertestillende å håpe på det beste.

 

Nei nå får jeg slutte med klagingen min og se på tv i stede, så kanskje jeg glemmer hvor vondt å ille dette er. Men tannlege er dyrere nå som all støtte jeg har fått som var på 500 kroner er fjernet, så blir det år og dag før jeg kan gå inn døra til tannlegen jeg har gått til.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

 

 

8 kommentarer
    1. Huff, ikke greit med den tannverken. Kan skrive opp at tannlege er dyrt. Betalte selv nesten 1000 kroner for tannrens. Håper du har smertestillende i hus. Klem til deg fra meg.

      1. Nei det er ikke greit vondt som bare det, har litt smertestillende i hus men det er dårlig med natte søvn. Dyrt ja det kan jeg skrive under på, så det blir måneder før jeg får gjort noe med den de tennene men jeg får bare ri den av.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper tanna roer seg og at du snart blir bra. Tannverk kan være blant de verste smertene😝 Har heldigvis ikke hatt det sjøl. Vet ikke hva slags smertestillende du tar, men mot tannsmerter er det lurt å ta Ibux eller lignende, hvis du tåler det, da.

      1. Jeg har også en forhåpninger om at den tanna roer seg ned snart, tannverk er utrolig vondt du er utrolig heldig som ikke har hatt tannverk. Jeg har ti stykk paracet igjen får kjøpt igjen på fredag, Ibux har jeg ikkemen skal prøve å få tak i det på fredag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Du har sikkert regnet ut hva du sparer på å kutte ut røyk, som er svindyrt i disse tider. Og helsen vil bli betraktelig mye bedre. Vinn vinn altså👌 lykke til🌸

      1. Ja da det har jeg og er i starten av nedtrappingen, er ikke så lett og kutte den helt ut med en gang. Er vel bare jeg og ingen andre som kan bestemme hva jeg vil kutte ut og ikke.

        Så ja jeg veit alt det der.

        God kveld til deg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg