Ari Behn nå skal du få hvile og få sjelefred, nå står det igjen og ta vare på de som står igjen.

 

 

 

Nå i dag står det begravelse på timeplanen for hans tre barn og resten av familien, det er nok den verste dagen i deres liv men så er det bare å håpe at de og du får fred i sjelen og at folk kan slå ring rundt dere.

 

Ja jeg mener at det har vært så mye om han de siste dagene og når begravelsen er ferdig og hverdagen starter så kommer savnet og sorgen til å bli uholdbar sterk, for da kommer de dagene som man ikke har sin pappa og kjær sønn og bror er borte og ikke kommer til og være der når de trenger han.

 

Jeg veit selv hvor vanskelig det var for jeg mistet min mor i januar i fjor og jeg savner henne enda, og har stortsett vært helt alene ett at hun ble begravd ingen som har vært der for meg så derfor mener jeg at folk må slå ring rundt barna og la dem få sørge men de trenger jo noen og prate med.

 

Nå må vi la familien få ro til og fordøye det som har hent og ikke ha så utrolig mye om det i pressen som det har vært til nå.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg