Ari Behn er død selvmord rammer alle mennesker.

 

 

Så dette på nyhetene og det er vondt og lese det på tv2.no, noen nyheter får meg til å tenke stakkars menneske hvor vondt hadde han egentlig. Dere kan lese hele saken her https://www.tv2.no/nyheter/11092269/

 

Nettavisen har også skrevet om saken og det kan dere lese her https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/ari-behn-47-er-d%c3%b8d/ar-BBYlbHP?ocid=spartanntp

 

Takk for at du tok deg tid til og stikke innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Det er på tide at folk ser realitetene i øyet. Nok er nok, hele morgene har vært fylt med gråteartikler om stakkars Ari. Det finnes mange i dette landet som sliter skikkelig, de har ingenting. Ari tok livet sitt fordi den vinflaska til 150,000 kroner som han ville ha var utsolgt. Ari har aldri vært noe annet enn en selvopptatt overbetalt jålebukk. Vi har gjort narr av han de siste 15 årene og nå plutselig så er han verdens beste mann?

      Jeg foreslår at folk trekker pusten dypt, tørker de falske tårene og tenker seg om. Det er mange som har det tusen ganger verre en Ari men de tar ikke livet av seg. De sliter videre. Tenk over det før dere hyller en millionær klovn med et ekstremt behov for oppmerksomhet. Nå er Ari på vei til helvete og jeg sier; God tur. Du hadde alt Ari. Jeg hadde gitt to fingre for å ha halvparten av alt du hadde. Jeg har ingenting. Så du får ingen tårer av meg. Jeg hyller ikke veike selvopptatte rikfolk.

      1. Hvordan veit du at det var for en vinflaske som kostet 150,000 som var utsolgt som var årsaken til at han tok sitt eget liv var du der? Tror ikke det så slutt og trekk dine egne slutninger for årsak til at han tok sitt eget liv, sånn er det når folk trekker slutninger som ikke har rot i virkeligheten. Jeg har ett gått råd til deg slutt og trekk dine egne årsak til og hold dine slutninger for deg selv for at hvis dette var årsaken herregud.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg