Årets første spørsmålsrunde, så fyr løs da folkens.

 

 

 

Mange vil vel si at nå har hun lite og komme med, ja kanskje har du rett ut fra deres øyne men nei dere tar helt feil jeg har mye jeg kunne ha skrevet om. Syntes bare det er greit å ha en spørsmålsrunde i starten av dette året for det er sikkert noen som lurer på noe som omhandler meg som det bare er jeg som kan svare på, ingen kan kjenne meg ut fra det jeg skriver om på bloggen jeg er mye mer enn det jeg skriver om.

 

Ingen spørsmål er for store og ingen er for små så her er det bare og lade kanonen og stille de spørsmålene dere vil ha svar på, jeg svarer i ett eget innlegg eller to spørs jo på hvor mange spørsmål som kommer inn og hvor store spørsmålene er og hvor dypt jeg må gå inn på å svare da blir det ett eget innlegg.

 

Så fyr løs nå folkens..

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. *Hvilken musikk/sang liker du?
      *Favorittmiddag?
      *Hvordan var oppveksten din?
      *Hvilken rase er Elvis? Kan du fortelle litt om hva han liker gjøre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg