Alt var like stort som da jeg bar det ned i vaskekjelleren.

 

 

 

Ja da jeg hadde gjort det riktig med vaskemaskinen selv om det var mye styr med den nye maskinen, jeg fikk det til så nå kan jeg bruke den også. Har fått hengt opp klærne på stativet så nå er det bare å vente til det er tørt så kan jeg brette det sammen å legge det vekk i skuffer og skap. Godt å få det unna det henger inne for hadde jeg satt stativet ut så hadde det stekt seg tørt de klærne, så det er bedre det henger inne da syntes jeg da har døra ut på verandaen så det blir litt lufting inn da for nå holder temperaturen inne gått ned til under 30 grader mer korrekt så er det 29 grader inne og nå er det 23 grader ute deilig  at det ikke er så varmt som det har vært noen dager nå.

 

 

Har vært en tur for å bade i dag også å det var deilig det, gikk en tur i formiddag dit og fant to bæreposer med tomflasker på min vei så det ble en del og mye mer enn det jeg fant under jazzen så den er grei. Er jo det som er sparingen min, så de er ikke penger enda bare sekker med tomflasker selv om det er noen som mener jeg sparer så mye på sparekonto men der ta det menneske skammelig feil.

Men noen skal jo bry seg bestandig med alt jeg skriver eller gjør sånn er det bare med noen, men jeg bryr meg ikke om det lenger sånn er det også med det.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg