Alt må skje for første gang.

 

 

 

Ja i dag var det pride parade og fest og moro, det var for første gang ja 2022 var første gangen det ble gjennomført. Det var en flott parade med mye farger musikk og moro, jeg heiv meg med i paraden jeg også for jeg ble spurt om jeg ville være med og sånn ble det så det ble med det ene bilde som jeg har postet her.

 

Var mye finere å bli inkludert enn å stå utenfor syntes jeg, det var en slik varme og godhet og ikke minst trygt med så mye politi og ambulanse personell. Det er jo homofile i alle samfunnslag og det er en varme hos dem alle, jeg følte meg virkelig velkommen selv om jeg er streit men hva gjør vel det folk er folk og de har rett til å elske den de elsker og få være den vi er. Som det sto i programmet kom som den du er og vær deg selv, og det gjorde jeg og ble faktisk inkludert finne mennesker.

 

Nå skal jeg se på tv er jo skal vi danse nå.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så fint at du ble dratt med i paraden. Den er jo ikke bare for homofile, men for alle som støtter mangfold. Forstår at du har hatt en fin dag. Ofte er folk som har opplevd å stå utenfor mer inkluderende.

      1. Ja det var kjempefint, nei den er jo ikke bare for homofile jeg støtter mangfoldet. Har hatt en kjempefin dag, ja der sa du noe det har jeg ikke tenkt over.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg