Alle tenker og føler forskjellig å det må andre tolerere.

 

 

 

Som overskriften sier så er det mange forskjellige måter å tenke og føle på, og det er det ikke alle som tenker over men det er godt at det er mange forskjellige mennesker rundt om i landet for hadde alle vært like i tanke måte så hadde verden vært et veldig kjedelig sted å være. Er jo mange som mener at mine meninger og tankesett er, jeg har ikke så veldig mange å prate med på dagene i livet mitt så bloggen blir stedet som jeg får skrevet meg tom så da gjør jeg det. Derfor kan det være dager som jeg skriver mange korte eller lange innlegg og andre så kommer det noen få innlegg, så de dagene jeg har mye tanker og andre ting på hjertet eller i hodet så får dere bare holde ut med meg.

 

Jeg har jo bare en venn som faktisk hører på meg som ikke sier imot mine tanker og følelsene mine på godt og vondt, er jo noen som ikke liker det jeg skriver om men det får de bare tåle det er jo bare å gå ut av innlegget som de leser og se om de finner noe annet de vil lese på bloggen min.

 

Jeg er veldig glad i alle som leser bloggen min, men det er mange kommentarer som ikke kommer med i kommentarfeltet for det er noen som må skrive spam kommentarer som jeg har måttet fjerne og da blir det noen ganger at jeg har fjernet noen andre ved en feil det må jeg si unnskyld for. Har også vært ei som har vært ute etter meg siden 2012 som er på ferde igjen, så det er ei annen ei som jeg må si unnskyld til for at jeg slettet hennes kommentar som var konstruktiv kritikk til ett innlegg jeg skrev som heter hva nå? Det var ikke meningen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg