Alle monner drar ett tungt lass.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

Ja nå som alt er gått opp i pris så må jeg finne en måte å få inn mer penger på, og med det så har jeg igjen lagt ut ett reklame innlegg. Det koster ikke deg noe mer enn litt tid å klikke på bildene nederst i innlegget, veit noen som syntes slike innlegg er slitsomme ja ja så er det bare å hoppe glatt over det med klikkene. Ja som jeg skrev i overskriften alle monner drar ett stort og tungt lass, det er i allefall det for min del når matvareprisene har gått opp så mye som de har gjort og det samme har strømmen gjort jeg er jammen heldig som ikke har eller kjører bil ( har ikke førerkort så det hadde jo vært dumt om jeg kjørte bil haha).

 

Lag dere en fin natt og en riktig din dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Monster Energy//GASP//Under Armour//Iron Gym

4 kommentarer
    1. Jeg tenker at et reklameinnlegg i ny og ne kan være en super måte å få inn noen ekstra kroner på – liker ikke de fleste å få penger?
      Ja, absolutt en fordel å ha førerkort om en skal kjøre bil 🙂

      1. Ja det med reklameinnlegg er en fin måte å få inn noen ekstra kroner på, jeg har gjort det en stund nå men det er noen få av mine lesere en stund som mente det var ubevist tigging fra min side så jeg bruker det ikke så ofte nå kanskje 4 til 8 ganger på en måned. De fleste liker vel og få inn noen ekstra kroner tenker jeg da.

        Førerkort er jo lurt å ha når man setter seg bak rattet, og jeg fant ut at det var for dyrt å ha og ta førerkort for bil er dyrt å ha i året.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Klikka som vanlig og håper du får inn ekstra kroner. Alle monner drar. Tok førerkortet i 1989. Så den har jeg. Men nå er drivstoffet dyrt, og vi bor langt unna matbutikken. En gang i uka drar man på handel. Om ikke lenge kommer bomstasjonene opp og dyrere blir det. Nyt dagen. Jeg skal ut å gå når middagen er fortært. Klem til deg fra meg.

      1. Takker for klikkene og det blir noen ekstra kroner på det, ja alle monner drar og godt er det. Ja nå er alt blitt så dyrt i å ha bil som drivstoff, huff da skal det bli bomstasjon oppe hos dere det var da dumt da blir det enda dyrere. Å så må dere vel igjennom den for å komme i matbutikken det syntes ikke jeg er så greit, ja jeg også handler stort en gang i uka så kan det jo bli noen småting i slutten av uka.

        Kom akkurat inn fra tur nå og dagen ble sånn passe bra på formiddagen hadde vi lyn og torden her med litt regn, så det ble en sen tur i dag men det var en fin tur rundt omkring fant noen tomflasker gjorde jeg også.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg