Alle himmelens sluser åpnet seg.

 

 

 

 

Ja slik er været her i dag, det øs, pøs regner ja det bøtter ned men det er bare å ta på seg full regn habitt og på med sko og gå en tur. Det fins ikke dårlig vær bare dårlige klær, jeg fikk skaffet meg slikt regntøy som man brukte før i tiden skikkelig gummi regntøy det holder alt regnet ute så man er like tørr når man kommer inn som man var før en gikk ut og det passer meg helt perfekt.

 

Men det er jo mange som sitter og klager på været og det er det eneste man ikke får gjort noe med så er det været, og det er jammen bra for da hadde det vært mye forskjellig type vær på samme tid og det hadde vært noe kostelig at vi skulle hatt regn på den ene siden av huset og sol på den andre  nei det er godt vi ikke kan styre været.

 

Er like ensom om det hadde vært sol så da er det bedre med regn for det passer til stemningen og humøret mitt i dag, jeg har ingen å prate med som kan hjelpe meg til å føle meg bedre sånn er det bare så jeg får bare leve med det for det er ikke mange som veit hvordan jeg egentlig har det. Det er vel noe for privat og skrive her hvordan jeg egentlig har det så det får jeg bare brenne inne med, sånn er livet jeg skal ikke overøse deg med alt jeg brenner inne med for da blir det vel til at jeg er en slik som bare sutrer om meg og mitt og slik vil jeg ikke bli framstilt lenger.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Det har vært overskyet hos oss også, og da jeg gikk fra treningssenteret var kom det noen få regndråper. Temeraturen var ca. 18-20 grader. Så det var varmt 🙂

      Hvis du ønsker å skrive om hvordan du har det, er dette din blogg, og føler du for å skrive om det så gjør det <3 <3 <3

      Ønsker deg og Elvisgutten din en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Nå har vi fått sol her og 24 varme grader sitter og ser på Rosenborg mot Odd Grenland. Men hvis jeg skriver om alt det vanskelige så er det mange som mener at det er sutring så det skal jeg prøve og unngå, kommer nok til å skrive om det som er mindre vondt for min egen del.

        Ønsker deg og dine en fin lørdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg