Alle dager er like for tiden, man blir jo helt tullete av det.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Alle dager er like om det er midt i uka eller helg, så en blir jo nesten tullete av mindre. Har blitt slik at en ikke har lyst til å skrive som man pleier, sorterer ut hva som man kan skrive å ikke på bloggen har til og med begynt å holde igjen sånn at en ikke blir sett på som ei som bare sutrer.

 

Har mye jeg kunne ha skrevet om men jeg veit ikke om det faller i god jord, så jeg har vel lagt litt filter på meg selv når det gjelder økonomien min og helsemessig. Veit at noen vil at jeg skal være rett fram som jeg pleier, men det er jeg faktisk lagt litt lokk på har jeg lite penger så får jeg klare meg på det jeg ikke har sånn er det bare.

 

Dere får ta det som kommer fram på bloggen min som dere vill, men skal prøve og komme inn igjen på det sporet igjen og være rett fram og ikke legge lokk på det igjen for jeg mister jo mange lesere av å legge lokk på meg selv.

 

Har da stått opp i dag også, drukket ett par kopper kaffe. Akkurat nå så ringte venninnen min og ville ha meg opp til henne på en kopp kaffe, så da får jeg slått i hjel noen timer i dag også.

 

Så har jeg lagt ved en klikk, klikk som jeg tjener en krone klikken.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

Renée Voltaire//NJIE//Weleda//CLN ATHLETICS

2 kommentarer
      1. Vi koste oss vi to, drakk kaffe og skravlet fikk jo slått i hjel ett par timer begge to.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg