Å spare penger på din egen søppel er det nye nå.

 

 

 

 

Nå får du pant for din søppel og det har jeg hevet meg på, jeg lastet ned appen Bower og registrerte søppelordningen vi har her i borettslaget og da var det bare å starte. Det er mer moro og sortere avfallet når du får pant på det, du får det i poeng og 1 poeng er 20 øre men alle bekker små blir jo en stor å. Du kan ta det ut i kontanter, donere eller får kuponger, jeg skal ta de ut i kontanter etter en stund tok jo å laget meg en bruker i går så det er ikke så mye enda.

 

Har du lyst til å prøve så kan du så er det bare å laste ned appen og sette i gang med registreringen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg