Å som jeg gleder meg til mandag.

 

 

 

Som mange av dere sikkert har fått med seg så er helgene de verste dagene i mitt liv, men nå gleder jeg meg utrolig til mandagen for da får jeg inn mine penger slik at jeg kan hente ut nye medisiner som jeg har fått hos legen i dag. Ja jeg var hos legen i dag det gikk kjempe fint, jeg fikk spurt om alt jeg lurte på å hun skrev ut noen nye smertestillende medisiner til meg som er mye sterkere enn paracet som jeg har hatt nå i over 20 år.

 

Får ikke hentet dem før på mandag men det får jeg bare holde ut, har jo holdt ut med disse smertene i mange år allerede så det går seg til å derfor gleder jeg meg utrolig til mandag.

 

Fikk også tatt influensa vaksinen så nå er jeg sikret på den kanten, for det holder at man skal engste seg for denne coronaen  som man ikke veit hvor den er hen så slipper en i allefall å være redd for å få influensaen i samme slengen.

 

 

Takk for at du stikker innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Så bra at det gikk bra hos legen.
      Synd du ikke kunne hent dem i dag.

      Du får ha en fin ettermiddag,kveld og natt.

      Klem fra mæ

      1. Det var godt at det gikk fint for nå orket jeg ikke å stange i veggen, å ikke bli hørt er slitsomt.

        Ja slik er det bare så derfor så gleder jeg meg til mandag.

        Jeg ønsker deg en kjempefin ettermiddag, kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Er så glad for at du i dag fikk ny medisin, og du var nok immun i mot Paracet vil jeg tro. Vet at du ikke liker helger, og da håper jeg helgen går fort sånn at du får hentet medisinen din. Jeg tar Paracet bare av og til, og noe sterkere når kroppen er vond. Nå håper jeg at smitten snart kan forsvinne og at det blir litt tryggere. Men jeg er sjelden noen steder i disse corona tider.

      Klem til deg fra meg.

      1. Ja kanskje jeg er immun mot paraceten. Ja håper denne smitten snart forsvinner for da hadde det kanskje vært litt tryggere å gå noen stede, jeg er bare oppe hos venninnen min og butikken for henne å for meg selv en gang i uken.

        Klem fra meg til deg.

    3. Vant ikke du 28.000 på bingo her så da har du vel igjen litt så du kan hente ut medisinene dine. Så du kan starte med dem.

    4. Ja det skjønner jeg jo at det er greit å få ned gjelden . Den blir jo ikke borte av seg selv så den må jo betales før eller siden.
      Ha en god fredagskveld.

      1. Ja den må betales å nå har jeg bare noen tusen igjen så er jeg ferdig og den er da borte.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    5. Så flott at det gikk bra hos legen i dag ☺️ håper helga blir ok, selv om du ikke liker disse dagene. Håper du får bedre dager mht smerter, når du får begynt med ny medisin. Ønsker deg en fin fredag kveld 🙂

      1. Jeg håper også på fine dager så fort denne helgen er over å jeg får hentet mine nye medisiner, gikk kjempe fint hos legen fikk jo også vaksinen og en god prat med legen som resulterte i nye smerte lindrende medisiner.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    6. Kan du ikke bruke litt av pengene du tjente på bloggen til medisiner? 😊 Det høres fælt ut at du ikke har nok penger til mat og medisiner.

      1. Alt som jeg har hatt utenom har jeg brukt på gjeld gammel sådan så den skulle bli borte, så det var velbrukte penger å få vekk den gamle gjelden etter min mening. Nå har jeg mat disse medisinene viste jeg ikke om før i ettermiddag så de får vente til om mandagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg