Å planlegge noe går alltid galt.

 

 

 

I går hadde jeg mange planer for bloggen men det slo feil, jeg skulle jo legge ut bilder av klær jeg hadde fått men det rakk jeg ikke før det var for mørkt å ta bilder både ute og inne. Skulle også gjøre klart og poste ukens blogg innlegget men det fikk jeg heller ikke gjort, får bare si at det sist nevnte kommer i kveld bildene av klærne får jeg håpe jeg også klarer og få gjort før det blir for mørkt igjen.

 

Nå skal jeg snart ut og gå første turen min i dag blir nok ikke så langt i dag har kraftige smerter i beina mine, kan jo hende det blir bedre utover dagen men det har jo vært slik hele natta så da burde det ha vært bedre nå. Sånn nå er det nok klaging fra meg for en stund.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg