Å ikke finne lykke i de små tingene, jeg finner ikke lykke i noen verdens ting.

 

 

 

Skulle gjerne finne lykke i de små tingene, men her er det ingenting å glede seg over for tiden. Jeg klarer bare ikke å finne noe å glede seg over, vi får beskjed om å holde oss hjemme å det gjør jeg til gangs. Så når vi kan virke som vanlig så kommer jeg til å holde meg mest mulig for meg selv, for da slipper jeg jo å ta plassen til andre i samfunnet som trenger å ha fellesskapet mer enn meg. Det er noe jeg har tenkt mye på i det siste, det er å bli en person som ikke skal synes ute i samfunnet annet enn på bloggen min da for ellers så er jeg ikke bra nok.

 

Gruer meg til fredagen for da skal jeg til legen min, å da er det vel bare blodsukker og kolesterolet som hun har tid til å ta opp med meg. Jeg har mye jeg vil ta opp med henne men jeg er redd for at hun ikke har tid til å høre på meg, så jeg får bare høre hva hun har å si sånn at jeg ikke bruker for lang tid slik at hun kan bruke tiden på dem som trenger det mest.

 

Skulle ha tatt opp det med smertene mine både psykisk og fysisk men det er det nok ikke tid til, men det er det som gnager meg aller mest men det er nok ikke så viktig. Fikk en melding om at jeg burde ta influensa vaksinen ettersom jeg er i risikogruppa, men det er sikkert noen som trenger den mer enn meg så det gjør jeg ikke.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Du skulle hatt dobbeltime hos legen sånn at du fikk tatt opp alt! Fordrar ikke leger som kan ta en på alvor og lytte til det en har på hjertet. Klart du har like stor rett på influensa vaksinen som er i risikogruppa som andre. Den koster bare 50 kr. Men tar man det på apotek koster det langt mer.

      Har klikka på de produktene. Farmen i kveld og da er det vel to som skal ut i fra Torpet. Vi får se hva det ender med. Ha en fin kveld. Klem fra meg til deg. 🥰

      1. Jeg fikk bare utdelt en time over telefonen så noen dobbel time ble det ikke på meg, så en får bare høre hva hun har å si og leve videre med de plagene som jeg har sånn er det bare. Sist jeg prøvde å ta opp noe med henne så fikk jeg beskjed om at det hadde jeg tatt opp før, ja men ble jeg hørt nei. Jeg skal ikke ta den dosen fra en annen, den influensa vaksinen med andre ord.

        Tusen takk for klikkene.

        Jeg skal se fotballkampen nå og så skal jeg se farmen 22.40 i kveld ja i kveld er det torpet finalen så to skal ut. Blir spennende å se hvem som får bli. Og så er det førstekjempe valg i kveld også.

        Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg synes du skal gi beskjed til legen at du trenger annen smertelindring enn paraseth, det må du, går jo utover nattesøvnen din😘du skal vel snart møte guttene dine? Forferdelig regnvær her, har vært ute og fått i hus noe julepresanger, ha så fin kveld du kan, ønsker deg det iallefall, klem fra her🥰

      1. Ja jeg skal prøve på det for nå orker jeg ikke mer smerter enn det jeg har hatt til nå, i natt har jeg heller ikke sovet så det går på helsa løs.

        Får jo håpe at jeg får det samværet den 26 november, men nå har smittetallene vært høye her i kommunen så ikke veit jeg. Jeg har ikke tenkt å handle julegaver i år gutta får penger skal bare ha tak i noen flakslodd så er jeg ferdig.

        Kvelden blir nok bra den skal se på fotball og farmen, så skal jeg se om jeg får en time på øyet i natt.

        Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Du e bra nok, du er nok din største kritiker.. Tror ikke at noen andre dømmer deg på noen verdens måte. Vi sliter alle i denne merkelige pandemi hverdagen vi må forholde oss til. Trøst dæ me at du ikke e aleina om de. Sender deg varme tanker å håper du holder mote oppe. Vi står an av vi finnmarkinger. 💪❤️

      1. Jeg er nok min største kritiker, men det er slik jeg føler det. Ja vi er sikkert mange men hva hjelper vel det meg, ingenting i det hele tatt er like vondt for det.

        Jeg skal prøve å holde motet oppe.

    4. Huff.Prøv nu å tenk at du er like viktig som alle andre. Trist at du har det sånn.Du har like mye rett til vaksine. Tar jo ikke fra andre. Nok til alle.
      Legen må jo ta seg tid til deg.om ikke må du jo bytte lege.Legen skal jo prøve å hjelpe deg og høre på deg.
      Du må bli henvist til en smerte klinikk.
      Du får ha en god natt.
      Klem fra mæ.

      1. Er ikke enkelt å tenke noe som man føler en ikke er, ja det er trist og det er utrolig vondt. De skrev at de hadde få igjen så da er det sikkert ikke nok til alle, så da lar jeg heller en som trenger det mer enn meg når det gjelder influensavaksinen. Vi får se i morgen om hun vil høre på meg, å bytte lege det gjør jeg ikke nå for det har jeg gjort flere ganger. Ja det skal jeg si til henne at jeg vil henvises til en smerteklinikk.

        Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg