Å gud så godt det skal bli.

 

 

 

Ja nå er det blitt sene kvelden klokka har bikket midnatt, da er det vel lurt å finne veien til senga men den veien er lang i dag men det er jo ikke noe problem for jeg er nok oppe før klokken 08.30 i morgen tidlig uansett. I morgen skal jeg prøve å komme med ett innlegg før jeg starter dagen for fullt, ja ett innlegg på morgenen hadde vel vært greit men en ting med det er hva jeg skal skrive om men hva gjør det det er min blogg og da skriver jeg om det jeg vil når jeg vil sånn er det bare.

 

Men nå skal jeg komme til saken og det var å ønske dere alle en riktig god natt, her er det 2 minus grader og litt kjølig men som jeg pleier er at de ti første kuldegradene er kaldes fram til kroppen venner seg til vinter og kulde.

 

Skulle ønske jeg var litt mer trøtt enn jeg er nå så det ble litt enklere å sovne, men det går sikkert greit etter hvert.

 

Lag deg en god natt og sov godt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God morgen. Jeg var helt pumpa av all gåing i byen mens bilen var på verksted. Vi dro kl 9 og hjemme kl 17. Det var vind og regn. Litt opphold med litt yr. Neste uke tar de servicen, og da feiler det ikke bilen noen ting. Dette var i går. I dag er det hjemme og få gjort andre ting. Klem til deg fra meg.

      1. God morgen ja kanskje det min har ikke vært så god men sånn er det jo noen ganger. Å det var da en stund også det da blir sliten av slikt, trave rundt i byen i regn og vind her var det sol men kjølig. Så du skal på service det er ikke billig akkurat, men må til en gang i blant sånn at alt er i orden med bilen.

        Jeg gjorde rent på søndag og skal gjøre det igjen på lørdag/søndag, har liten leilighet og er alene så blir ikke så fort i uorden her.

        Ønsker deg en kjempefin dag her skinner solen.

        Klem fra deg til meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg