Å gud så godt det er at festen tok slutt under her.

 

 

 

Ja det ble faktisk stille her jøss klokken er 03.08 da ble det stille sånn nesten og håper det holder ut natten nå, for det er ikke til å holde ut når en ungdomsgjeng holder fest uten nabovarsel. Ja du så helt rett uten nabovarsel, og lese kan dem heller ikke for det står i husordens reglene alt sammen.

 

Står til og med lapp om det på oppslagstavla nede i gangen, skal spørre om jeg kan få en kopi og gi til han som bor nede og be han lese den mens jeg er der.

 

Skal også skrive en klage til styret for nå gikk det for langt for min del, har ikke sovet ett minutt en gang enda godt det er søndag.

 

Og de som mener at jeg henger ut noen nå så får det være deres sak ikke min, jeg skriver om ting som skjer i mitt liv og det bråket skjedde i mitt liv i natt skulle tru at en bodde i en natt klubb i natt.

 

Har jo hensynsløse naboer og da har jeg retten på min side å skrive om det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det var utrolig slitsomt med slikt bråk, han kom opp og sa unnskyld med en flaske vin. Her har det regnet veldig i dag men dagen har vært fin har da vært på en lang tur i dag.

        Ønsker deg en riktig god søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Skriv en klage til styret. Folk kan ikke holde på sånn. Noen trenger nattesøvnen sin. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg vurderer og sende inn en klage, det var jo ikke eier av leiligheten som bråkte. Han kom og sa unnskyld på formiddagen i dag med seg hadde han en flaske vin til meg. Ja noen trenger virkelig nattesøvnen sin, fikk det etter klokken 03.08 i natt så det gikk på en måte.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg