Å gjøre noe i denne varmen er plagsomt.

 

 

 

 

På morgenen i dag så gikk vi morgenturen vår og midt i byen sto det noen fra kommunen og delte ut vann flasker, de har også satt opp noen fine kraner rundt om i byen så vi kan få rent drikke vann jeg fylte opp den flasken to ganger. Så det er et fint tiltak jeg hadde med drikke kar til Elvis også så han fikk drikke stopp han også for det var over 23 varmegrader da vi gikk ut klokken 10.00, er det like varmt i morgen så må vi gå tur mye tidligere på grunn av varmen.

 

Det å støvsuge og vaske leiligheten er plagsomt når det er så varmt derfor støvsugde jeg i dag så får en vaske over i morgen, når jeg støvsugde så svettet jeg så det rant nå har jeg tatt meg en kald dusj for å avkjøle meg etter å ha gjort dagens store prøvelse det er jo nå 37 varmegrader inne i min leilighet. Det blir litt kaldere etter at solen har gått ned for i dag, så da får man sitte på verandaen og kose seg etter sola har gått ned.

 

Aud-Marit.

3 kommentarer
    1. Jeg takler heller ikke så mye varme. Men jeg klippet plenen, hadde vann med ut. Svetten silte, men jeg klarte da å bli ferdig. Jeg skal ikke gjøre noe mer verken ute eller inne, for det orker jeg ikke. Ok, en dusj til må jeg ha. Det verste var å ha sko på føttene mens jeg klippet. En lettelse å få dem av seg og være barbeint, for det er slik vi mennesker kjøler oss ned litt.

        1. Barbeint innendørs etter gressklippingen da. Jeg orker ikke gå barbeint ute..det er au au au, det. 😁 Dessuten hadde jeg sko på nettopp fordi det er dumt å gå rundt med en klipper og skoløs.
          Men på en sandstrand gjør det meg ingenting. Mye verre å få sand i skoene.
          Nå er det like varmt inne som på dagtid, men heldigvis kjøligere utendørs.
          Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg