Å gå tur i dag var en kamp.

 

 

 

Ja det var en slitsom affære og gå tur i dag for det var jammen kommet mye snø i natt, og det har snødd i hele dag og har ikke sett en eneste traktor ute for å brøyte i hele dag ja så det å gå tur i dag var en slitsom kamp. Men ut på tur måtte jeg uansett som jeg pleier, fant også noen halvveis nedsnødde tomme bokser og flasker og det var bra sånn er det bare få dem ut av naturen og inn i panteautomaten da blir de jo resirkulert og blir ikke liggende og forurense naturen.

 

Håper det er bedre brøytet rundt omkring i morgen for da skal alle på jobb og skole da burde de klare å komme seg trygt til og fra, er noen ganger jeg lurer på om  vi myke trafikanter er like mye verdt som bilister ser ikke sånn ut om vinteren grunnet dårlig eller fravær av brøyting på gangstier og fortau.

 

 

Har også vært hos venninnen min i dag vi skravlet over en kopp kaffe eller to, var også oppe og handlet for henne ja nærbutikken der oppe er søndagsåpne de holder oppe på alle røde dager så hun fikk i hus det hun trengte for i dag.

 

Nå sitter jeg og hører på og skal snart se på hver gang vi møtes, i allefall den delen som kommer etter nyhetene.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg er ganske forundret over at du stadig finner flasker og bokser. Her vi bor så er det så mye romanifolk overalt, så om en nordmann skal finne flasker så må han nesten se når noen setter dem fra seg… romanifolket tar alt! Det forundrer meg også at folk kaster flasker og bokser, kunne ikke falt meg inn å kaste penger. Folk er rare.. og dumme, hehehe.. 🐰

      1. Her er det ikke så mye av disse romanifolkene er to eller tre andre som samler flasker, finner ganske mange her i byen også i søppeldunken for glass og metal her i borrettslaget finner jeg mange. De slenger det fra seg over alt, men de kommer meg til gode da for jeg tar dem med meg.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg