Å finne en overskrift til dette innlegg var ikke enkelt.

 

 

 

Dette var min middag i dag vegetar burger med litt grønnsaker til det var utrolig mettende og godt trenger ikke noe annen mat i dag sånn er det bare.

 

Dagen i dag har vært veldig tung for jeg hadde ikke så veldig mye søvn i natt ikke mer enn en time, så jeg har sovet litt på dagen i dag. Men jeg har da fått gjort noe i dag også jeg fikk en telefon på formiddagen i dag, fra venninnen min kom den telefonen og vi gikk opp til henne for å handle for henne. Vi satt også å hadde kaffe og skravlet, noe som er koselig for meg og håper det er like koselig for henne også da men det er det sikkert hun så det for en tid tilbake.

 

Har også vasket huset og klærne mine, godt å få gjort noe i huset hel deilig for man blir så glad av at alt er i orden her.

 

Så oppdaget jeg at det har begynt å spire å gro i potta som jeg sådde frø av tomater håper det kommer mer enn en spire, men en er bedre enn ingenting gleder meg til å se om det blir noen tomater etterhvert.

Tomater er noe av det beste jeg veit så det var vanskelig å avse en liten tomat for å så den i jorden i skiver vel og  merke.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg