Å elske det er og leve, jeg veit ikke om jeg er elsket.

 

 

 

En ting er sikkert jeg elsker og være ute i skog og mark, men jeg er ikke så flink til å ta bilder på mine turer sånn er det bare da får jeg bruke de bildene jeg har. Jeg elsker å leve her og nå for det er i dag som er i dag i morgen er i morgen, jeg elsker bloggen min og liker å skrive og dele er ikke alltid det jeg skriver faller i god jord hos andre. Det er faktisk ikke min sak om folk ikke liker det jeg skriver for jeg skriver om meg og mitt og litt annet som jeg har på hjertet, å da skriver jeg ut fra min mening og mitt ståsted og da får dere være enige eller ikke det er deres sak.

 

 

Det har blitt en del gule blader på trærne så det er et tegn på at høsten er på vei inn over landet, og etter høsten kommer jo vinteren det er fortsatt lenge til vinter og snø.  Jeg lurer på om jeg skal lage ett slikt innlegg hver uke som oppsummerer uken som gikk hvis det er noe interesse for det prøver mitt første en gang i løpet av de neste dagene for å se om det er interesse for det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg