Den er ikke den dyreste men mye telefon for pengene til mitt bruk, godt fotokamera med det resultat gode bilder etter min smak.
Har nå plass til appene jeg trenger , den er vel verdt pengene som den kostet selv om jeg er 2600 kroner fattigere haha.
Er mye nytt og lære før jeg er like god som telefonen det tar litt tid å lære, men tider noe jeg har nok av selv om dagene går fort.
Lag dere en kjempefin kveld og natt.
Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.
Aud – Marit.
0 kommentarer

