3 Søndag i advent, jeg har holdt hviledagen hellig i dag.

 

 

 

Ja nå er det 3 søndag i advent så nå er det bare en søndag igjen før jul, gleder meg så det er godt at den dagen snart kommer slik at man kan forberede seg til nyttårsaften. Men i dag har jeg ikke gjort en dritt, bare gått rundt å surret som dritt i bøtta. Ser nå på fotball mellom Rosenborg og Molde på tv N, de spiller på Lerkendal som er Rosenborgs hjemmebane. Jeg heier på Rosenborg å det har jeg gjort i mange år nå, veit ikke hvorfor jeg har alltid likt det laget for de er jo bare så gode har jo vært så som så noen sesonger nå men de kommer tilbake.

 

Til nå i kampen mot Molde så syntes jeg det er Rosenborg som har vært best på mange måter, de har det beste forsvaret og da klarer de nok å berge seg igjennom denne kampen også.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei.
      Godt å ha en rolig dag.
      Så litt på hopp i ettermiddag.
      2 av guttene våre bruker å være her på søndager.Dette siden vi bruker å se Bodø Glimt kamper, de spillte ikke i dag.
      Ha en fin kveld/natt.
      Klem fra mæ.

      1. Ja det var kjempe godt med en rolig dag. Glemte helt hopprennet i dag.
        Jeg så på fotball i dag jammen godt at Rosenborg vant igjen.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg