Nå kjører jeg i gang en ny ukensblogg.

 

Nå er det vel på tide med en ny ukens blogg, alle kan være med du skriver bare jeg er med og blogg adressen din i kommentarfeltet under dette innlegge.

 

Du trenger ikke ha blogg her inne meld deg på uansett hvilken bloggportal du blogger fra. Jeg er ingen stor blogger men jeg har mange innom bloggen min hver dag, og jeg linker opp bloggen til de som vinner ukens blogg og ukens leser og skriver litt om bloggen din i samme innlegg.

 

Håper så mange som mulig ønsker og være med på denne ukens blogg, så hiv dere med da vel jeg trekker denne på søndag om en uke.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg