Hvordan tilknytte you tube kanalen min til bloggen.

 

 

Nå har jeg startet en youtube kanal under mitt navn Aud-Marit Johansen har ikke delt mye der enda to videoer, men jeg har startet men jeg lurer på hvordan jeg skal kunne få den inn på bloggen slik at jeg kan få følgere der også. Hvordan skal jeg gå frem det er noe jeg har prøvd å finne ut av i nesten hele dag.

 

Er det noen som kan svare på det, så kan dere svare under dette innlegget eller er det noen fra blogg.no som ser dette om dere kunne hjelpe meg.

Så dum er jeg at jeg ikke skjønner hvordan jeg gjør det.

 

Takk for at dere stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS.

4 kommentarer
    1. annebe: Ja jeg tror jeg har funnet det ut nå er ikke sikker, men det finner jeg nok ut når jeg prøver å poste en video etterpå.

      Ønsker deg og dine en fin og rolig helg.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    2. Det er bare å prøve, feile, prøve helt til det sitter. Du skulle sett ( og hørt..haha!) en datter av meg i den tiden hun drev og skulle lære seg å klippe videofilmer og sette sammen til ny film på youtube, med lovlig, gratis musikk oppå ( man kan ikke bruke hva man vil, for da skal noen ha betaling) og allting. Hissig, jepp, sta, veldig. Men hun lærte seg det,faktisk. På egen hånd.
      Lykke til videre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg