Ja i dag er det en ny måned med nye muligheter.

 

Ja nå er vi kommet til ny måned og da har vi nye muligheter, bruk den til alt den er vært og ikke sløs bort et sekund. Det skal i alle fall ikke jeg gjøre, bruk hver dag som den var den siste for da får man i alle fall gjort det man skal.

 

Det er første november i dag og da er det en måned igjen til desember og da har jeg lyst til å kjøre en adventskalender på bloggen min, jeg veit ikke helt hva og hvordan jeg skal gå fram men jeg har jo en måned på meg å forberede meg på denne adventskalenderen.

 

Jeg skal prøve og komme meg opp og fram i denne blogg blokka her, når det er sakt så er det sikkert noen som tenker er det kvinnemenneske der helt korka. Ja kanskje i dine øyne men man må sette seg mål her i denne rare bloggverdenen ellers kommer en seg ingen steder, jeg driter i hva folk mener om meg jeg jobber bare på for det er en kamp både her inne og i det virkelige liv.

 

Så mitt tips er sett dere mål og jobb mot det så går alt bra her i livet.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

2 kommentarer
    1. Ny måned og nye muligheter 🙂 Håper snøen venter nærmere jul med å komme, men nå har vi hatt noen dager med kulde, og i dag var det stålis på bilvinduene som var hardt å skrape.
      Kloke ord fra deg om å ta vare på hver dag 🙂
      Du er slett ikke korka kjære deg <3 Du har en kjempefin og koselig blogg, og herlighet så kjempeflink du har blitt med bloggen din 🙂 Imponerende altså <3 🙂
      Ønsker deg og Elvis en kjempefin torsdagskveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja stålis på bilvinduer har vi hatt her også, her har snøen kommet men mye har smeltet igjen men det ligger igjen en del. Jeg veit jeg ikke er korka men som jeg skreiv var at noen ville mene at jeg er et korka kvinnemenneske.

      Tusen takk for at du syntes jeg har en kjempefin og koselig blogg.

      Jeg og Elvis ønsker deg og dine en god torsdagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg