Setter igang en ny ukens blogg.

 

 

 

Ja som dere ser av overskriften så setter jeg i gang en ny ukens blogg, og jeg linker opp de bloggene som vinner ukens blogg i et innlegg på bloggen min. Jeg er ingen toppblogger så jeg har ikke flere tusen lesere, men jeg har da alt fra 90 til 250 sidevisninger pr dag så det er en del som kommer til å titte innom deres blogg også.

 

Jeg kommer til å trekke en eller to ukens blogg som jeg kommer til å skrive en omtale om hver av dem og linke direkte til de bloggene, trekker to eller tre ukens lesere og gjør det samme som jeg skal gjøre på ukens blogg.

 

Jeg trekker denne ukens blogg på søndag og skriver innlegget på søndag eller mandag.

 

Det dere må gjøre for deltakelse er og skrive jeg er med i kommentarfeltet under dette innlegget.

Alle kan være med uansett hvor dere blogger hen behøver ikke bare være blogg. no bloggere som deltar.

 

SÅ HIV DERE MED DA VEL!!

6 kommentarer

Siste innlegg